mittljuvalivmedbarn.blogg.se

Här kommer jag försöka vara lite aktiv och skriva om min vardag..som mamma,sambo,hundägare och hårt arbetande.

Buzza

Publicerad 2013-10-03 03:57:00 i Allmänt,

 
 
Japp...som rubriken säger så är jag en buzzare.
Man anmäler sitt intresse på www.buzzador.com.
Där får man sen förfrågningar om div produkter som man aka testa sen ska skriva lite om produkten. 
Det är oftast gratis..finns varor som kostar med men eftersom man väljer vilka kampanjer man vill delta i så måste man inte betala.
 
Denna omgång är jag med och ska testa ReCharge, se länk i tidig
 
are inlägg för att testa du med.
 
Eftersom jag jobbar vaken nätter så kan man bli lite trött så jag tänkte nu testa detta så får vi se.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela