mittljuvalivmedbarn.blogg.se

Här kommer jag försöka vara lite aktiv och skriva om min vardag..som mamma,sambo,hundägare och hårt arbetande.

Älskade barn

Publicerad 2013-09-16 22:28:30 i Familj,

Älskar mina ungar..så d gör ont i hjärtat ibland.
Ibland gör man saker som man ångrar,snäser mycket,tjatar mycket..man försöker göra sina barn självständiga men måste ibland sparka lite i rätt riktning...men ibland så hjälper det inte verkar det som.

Man är tjatig och bråkig..kan man inte bara sluta tjata?vad män än gör så verkar det vara fel,man vill att dom ska stå på egna ben..men jag vet inte vad man ska kunna göra när den man vill hjälpa inte verkar vilja..
Ska man bara låta bli?skita i det?
Vet att mina barn kommer få det bra...men hur mycket/lite ska man göra för att hjälpa?

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-09-16 22:48:59

De kommer tacka dej för ditt goda arbeter för deras väl å ve en dag och förstå hur det är när de får barn själva....så upp med din fina positiva sida.... du vet allt e som en brustablett...det löser sig förr eller senare :) å att du e världens bäta mamman ever! Kram <3

Svar: Tack underbara.Miss ya <3
mittljuvalivmedbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela