mittljuvalivmedbarn.blogg.se

Här kommer jag försöka vara lite aktiv och skriva om min vardag..som mamma,sambo,hundägare och hårt arbetande.

Fullt ös och mobbing

Publicerad 2013-09-26 05:14:00 i Familj,

Har inte skrivit så mycket då det varit fullt upp dom senaste dagarna.
Jobbar nu min sista vaken natt av 3 för denna v, har 1 dagpass kvar på fredag sen är d helg.

Tjejerna pluggar och står i, funkar super m läxor och skola.
Ena dottern är lite nervös över glosförhöret idag.
För 2 v sen så hade hon 12 rätt av 22 om jag inte minns fel, förra 1 fel bara..får se om vi lyckas lika bra idag.

Igår onsdag så var dom på dans, men dom gillade det inte så det kommer bara vara juniorfighters som dom går på.
 
Min yngsta tjej kom hem från skolan och berättade att en av hennes klasskompisar försökte tvinga in henne i torkskåpet på skolan och när hon vägrade så tänkte hon kasta ner hennes väska i toaletten.
En annan tjej i klassen säger att hon är ful, har fula kläder, m.m.
Är så trött på detta nu så jag har mailat läraren och sagt att löser inte dom det så kontaktar jag föräldrarna.
Den ena tjejen..hon m väskan är tydligen van att få sin vilja igenom och det är alltid något runt henne.

Men det går jag inte med på så nu får det vara stopp.

Nu inväntar jag dom sista timmarna på jobbet, slutar kl 8 sen ska jag hem och måla och tapetsera köket i nya lägenheten.
 
Pokoni på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela