mittljuvalivmedbarn.blogg.se

Här kommer jag försöka vara lite aktiv och skriva om min vardag..som mamma,sambo,hundägare och hårt arbetande.

Visning å flytt

Publicerad 2013-09-22 22:52:00 i Familj,

Trögt som fasiken på visningarna nu...på vissa ställen tydligen.
Till veckan så kommer vi börja packa och flytta över en del saker.
Sen när tjejerna..när d nu blir åker till pappa så tar vi möblerna så det är klart när dom kommer tillbaka.

Är trögt m besök hos pappa just nu.
Men jag gråter inte för det..då får ju jag ha dom mer :)
Men funderar på att kräva underhåll då jag köper ytterkläder,skor m.m och dom är majoriteten av tiden hos mig.
Tjejerna klagar hela tiden på att dom knappt har några skor/ytterkläder hos pappa.

Skridskor skiter han i att köpa men betalar inte heller när jag köper,men det är väl fördelen med att vara pappa antar jag.
 
Jaja...vad är en bal på slottet.

Imorgon blir det nattjobb igen..må,ti,on sen dag fredag.
Knasigt att blanda men man vill ju vara med fröken på dagarna med så man vet vad som händer..och fötter.
 
Det flyter på hyfsat i skolan.
Är lite arg på en av lärarna.
M ligger efter i maten sen hon var sjuk och måste räkna ikapp.
Fick hem en lapp där det står vad hon behöver göra och att hon ska räkna hemma.
Men i fredags när hon frågade om hon fick ta med sin mattebok hem så fick hon ett NEJ!!!??? är läraren helt tappad?
Det betyder att hon ska känna sig stressad över att hinna det hon ligger efter med + det hon ska hinna med som ska göras nu...ja jag fattare inte hur hon tänker.
 
Ena doterna har något vitt..ser ut som gryn som kommer från halsmandlarna...vad kan det vara och vad gör man åt det?
Hon har ont i halsen så troligen en infektion men har aldrig sett sånt på barnen innan.
Googlade å hittade detta..som kom närmast i utseende
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tonsillolit

Nublir d sängen..
 
Pokonis på er <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Follow on Bloglovin

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela